Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Sunday 19 February 2017

Telekung kanak-kanak dengan design baru yang sweet


Saya ni suka sangat window shopping di butik online. Seronok bila tengok ada design baru, warna-warna baru produk yang mereka keluarkan. Salah satu butik online yang saya suka tengok, https://tudungsicomel.com

Dahlah saya ada anak perempuan memang sukalah tengok benda-benda yang cantik dan comel, macam tudung kanak-kanak di Tudung SiComel. 

Ada banyak tudung dan design barulah. Telekung design baru pun ada. Semua pun cantik-cantik je. Memang rambang matalah, haha  

Sebenarnya kita perlu dorong anak kita untuk mula menunaikan solat seawal usia kanak-kanak sebagai latihan untuk mereka.  Antara langkah untuk menggalakkan mereka menunaikan solat ialah dengan cara menghadiahkan telekung yang cantik


Di TudungSiComel, ada telekung kanak-kanak dengan koleksi yang diberi nama, Koleksi Sofea. Sangat sesuai untuk umur 6 hingga 9 tahun. Telekung Sofea dihasilkan dari material Lycra Lembut yang selesa, lembut dan sejuk. Dengan 18 pilihan warna pulak tu kan. Semua pun cantik-cantik. Warna lembut-lembut, sejuk je mata memandang.








Saya suka servis TudungSiComel yang pantas dan mesra. Tak payah saya puji banyak-banyak, baca puluhan testimoni TudungSiComel pun dah buatkan kita rasa yakin untuk berurusan dengan mereka. Saya cadangkan untuk para ibu yang sedang mencari tudung dan telekung untuk anak perempuan, cubalah produk mereka ini. 

Lagipun mereka maklumkan sendiri dalam website "setiap produk yang diperolehi dari TudungSiComel.com adalah di bawah jaminan 180 hari dari tarikh penerimaan.

"Sekiranya tidak berpuashati boleh ditukar/dipulangkan dengan serta merta dan wang akan dikembalikan. Kepuasan pelanggan keutamaan kami di TudungSiComel". 

Boleh usha-usha telekung kanak-kanak  yang berkenan di hati di website mereka TudungSiComel


No comments:

Post a Comment