Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Tuesday 14 January 2020

Peluang buat duit dengan bisnes tudung dan dropship tudung

Lagi beberapa bulan saja lagi, bulan Ramadhan akan tiba. Maknanya peluang untuk membuat duit sudah hampir tiba. Mengikut pemerhatian saya, bisnes yang berkaitan dengan bulan Ramadhan dan hari raya Aidilfitri akan mula rancak bila masuk bulan Rejab.






Haa sekarang ni lebih kurang sebulan je lagi nak masuk bulan Rejab.  Sesiapa yang mula terfikir-fikir nak cari peluang berniaga tambah pendapatan, boleh dah survey nak berniaga apa.

Tapi kan, saya rasa antara bisnes yang paling sesuai sekali, salah satunya bisnes tudung.

Sesuai sebab tudung memang orang sangat mencari semasa musim hari raya Aidilfitri. Maknanya antara produk yang senang dapat jualan.



Tudung pun sangat senang dijual. Takde saiz untuk ukur-ukur. Sekalipun ada saiz setakat saiz M, L dan XL. Insha Allah tiada masalah tak muat, terkecil la terbesar la, tak macam kite jual pakaian.

Bila macamni, kuranglah sikit pening kepalanya tu kan.

Saya nak cadangkan satu ebook yang sangat sesuai untuk orang yang sedang merancang nak berniaga tudung.

Banyak tips best dikongsikan dalam ebook ni. Selain tips ada diceritakan tentang pengalaman penulis berniaga tanpa premis, bagaimana memulakan bisnes tudung dengan jenama sendiri, tips bisnes dropship tudung, tips cari supplier, tips cari tukang jahit dan banyak lagi tips best yang berkaitan dengan bisnes tudung.




Golongan suri rumah, student, lelaki pun sesuai sebab tips bisnes tudung ni lengkap dari A sampai Z. Berbaloi dengan harganya.

Untuk maklumat lanjut anda boleh klik link ini >>>Ebook Rahsia Bisnes Tudung<<<

No comments:

Post a Comment