Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Monday 8 August 2016

Buku travel ke Korea yang menarik dan harga tertarik!

Ada beberapa buah buku travel ke Korea yang menarik dan harganya juga affordable. Ada di antara buku-buku ini yang bestseller di kedai online ini sehinggakan beberapa kali buku ini dicetak dan dijual lagi dan lagi dan lagi. 

Antara buku travel ko Korea yang ada di Bookcafe, I'm a Backpacker Korea. Buku ni best sebab mukasurat di dalamnya berwarna warni. Seronok baca. Tak membosankan. Penulisan yang santai. Tidak memberatkan dan memeningkan kepala.  Lepastu dia ada cerita macam-macam tentang culture orang Korea, musim-musim di Korea, tips survival di Korea untuk backpackers dan macam-macam lagi.

Cara beli klik link ini >>I'm a Backpacker Korea<<





Buku Cerita Korea Kami. Hasil tulisan Puan Ummuhani Abu Hassan. Untuk makluman, Puan Ummuhani sedang melanjutkan pengajian PhD di Seoul Korea Selatan. Dalam buku ni beliau menceritakan tentang pengalaman sepanjang menetap di Seoul dan hikmah dan tarbiyah yang beliau perolehi dari pengalaman-pengalaman tersebut.

Cara beli klik link ini >> Buku Cerita Korea Kami<<



Seoul dengan Rm1400 je? Buku ni pasti akan diminati oleh mereka yang nak ke Seoul, Korea secara backpackers dan nak tahu tips backpacking dengan budget hanya RM1400 selama 5 hari, 4 malam termasuk penginapan dan tiket kapal terbang. Nak tahu apa tips-tips yang dikongsikan oleh saudari Normi Ahmad Shafie, kenalah beli ye.



Selain buku travel ke Korea, ada banyak lagi buku-buku travelog yang menarik yang anda boleh miliki juga. Antaranya Melbourne dan Sydney Dalam Sepuluh Hari, Lantang Nepal Menjelajah Hingga Ke Malaya, Travelog Mr Traveller dan banyak lagi. 

Tak payah pening-pening kepala nak cari kat kedai mana. Beli online lagi senang di BUKU TRAVEL DI BOOKCAFE.COM


Selamat membeli dan selamat membaca!



Yang benar,
Sabrina si peminat buku travel 

3 comments: