Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Monday 24 July 2017

Periuk Red M10 Cuckoo yang memudahkan urusan memasak

Periuk Red M10 Cuckoo yang memudahkan urusan memasak.  Kita ni orang perempuan, lagi-lagi yang suri rumah mesti nakkan kerja kita menjadi lebih mudah. Yelah faham-faham saja, nak urus anak, urus kerja rumahtangga, dengan run bisnes online lagi. Ada ke kat dunia ni orang yang nak bersusah payah nak buat semua start dari scratch? Dah ada benda yang memudahkan, kenapa perlu susah payah?  Maaf ye over pulak haha


 Ok sekarang saya nak cerita tentang salah satu satu alat yang memudahkan urusan rumahtangga iaitu  periuk Red M10. Selain penapis air Cuckoo, ada beberapa produk lain di bawah brand Cuckoo iaitu penapis udara dan periuk Red M10 Cuckoo.
Red M10 sebenarnya rice cooker tapi ada fungsi multicook. So kalau nak masak nasi beriyani, nasi tomato, nasi lemak dan segala jenis nasi tu boleh sangat.




Bukan setakat nasi, menu-menu lain pun boleh. Salah satu kelebihan dia, nak masak apa-apa tak perlu pakai minyak pun. Insya Allah dengan periuk M10 makanan yang kita masak lebih sihat. Menjimatkan masa, menjimatkan tenaga, menjimatkan minyak. Kenapa jimat masa? Sebab masa memasaknya singkat. Dan kita boleh tinggal je bila makanan kita sedang dimasak. Sambil-sambil tu boleh buat kerja lain juga. Kesimpulannya, tak payah pening-pening, tak payah tunggu lama duduk depan kuali tu. Bagi je Red M10 ni buat kerja dia. Dalam masa beberapa minit, dah siap!

Antara menu yang boleh dimasak menggunakan periuk Red M10 ni nugget dan keropok lekor. Tanpa minyak lansung, dah siap nugget dan keropok lekornya







BOLEH MASAK SEGALA JENIS NASI . NASI TAK MELEKAT DAN BERKERAK DI PERIUK








Periuk M10 Cuckoo ini anda boleh masak apa jenis nasi. Nasi dari beras biasa boleh, beras pulut pun boleh. Nasi tak melekat di periuk pun. Jadinya tak berlaku pembaziran sebab kita akan makan sampai ke butiran terakhir. Nasi tak melekat dan tak berkerak. Nak periuk cuci pun senang. 








TAK PERLU RENDAM KACANG HIJAU JIKA NAK BUAT KACANG HIJAU
Kalau masak bubur kacang hijau ni, dalam 25 minit dah siap. Tak perlu rendam kacang hijau pun, sebab dia akan terus masak dan kembang dalam periuk. Senang kan?



Macam-macam lagi boleh masak dengan periuk red M10. Antaranya Mushroom Chicken.



Anda boleh dapatkan periuk ini dengan harga cash atau outright RM1500 atau bayaran bulanan RM50 sahaja sebulan. Best ke best? 


Nak order mudah saja. whatsapp saya ok  sebab saya agen sah Cuckoo

011-11486375

atau klik link di bawah:




No comments:

Post a Comment