Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Wednesday 16 November 2016

Jana pendapatan melalui blog

Blog memang boleh buat duit. Ya betul. Bukan omong kosong. Sebab saya sendiri dah mula buat duit dari affiliate. Seronok tak terkata. Haha. Tapi taklah banyak sampai ribu-ribu sebab saya pun baru bermula. Kalau betul gaya dan cara, pendapatan dari blog boleh cecah ribu ringgit sebab memang ada blogger yang berjaya jana pendapatan sehingga ribuan ringgit sebulan hasil dari menulis blog, kerana banyak syarikat yang meminta mereka untuk mengiklankan blg mereka. Dan anda juga boleh memperomosi perniagaan melalui blog. Ada teknik supaya orang boleh jumpa blog kita dan seterusnya membeli dengan kita.

Selain berniaga di blog, bagi mereka yang minat nak terbitkan buku, bermulalah dengan menulis blog.

Untuk menjadikan blog sebagai lubuk buat duit, anda sedikit sebanyak kena ada ilmu. Ilmu cara buat blog dari zero sehingga menjadi sebuah blog yang padat dengan informasi, ilmu tentang seo, panduan tulis artikel dan lain-lain yang berkaitan dengan penulisan blog.

Bagaimana nak dapatkan ilmu-ilmu ni?

Jeng jeng jeng





Apa yang terkandung dalam ebook ini? Antaranya

Pengenalan blog

Untuk mereka yang baru nak mula buat blog dan cuba memahami bagaimana cara buat duit dengan blog

Strategi blogging 

Nak menulis blog kena ada strategi yang betul. Itupun kalau anda memang nak orang kenal blog anda. Lainlah kalau sekadar untuk buat luahan perasaan dan taknak orang tahu. Tak payah guna strategi ya. Hehe

Panduan bina blog

Ada orang upah orang lain untuk siapkan dan bina blog mereka. Sebenarnya bukanlah tak boleh, tapi lebih elok kalau kita sendiri yang bina blog sebab kita akan tahu apa kekuatan blog kita, kita boleh ubahsuai blog ikut citarasa kita sendiri dan kalau ada apa-apa masalah, kita boleh selesaikan sendiri. Haa, jimat banyak tau. Tak payah upah orang. Unless anda taknak pening-pening kepala, boleh lah upah orang. Anda boleh belajar cara nak buat domain sendiri. Ada diterangkan dalam ebook ini.

Rahsia buat duit dengan blog

Penulis ebook ini akan bantu anda cara-cara untuk buat duit dengan blog dengan menggunakan beberapa teknik rahsia tertentu. bagaimana nak tahu rahsia ini? Kenalah dapatkan ebook ini.


Oklah, taknak celoteh panjang lebar lagi. Apa kata anda pergi sendiri ke link penulis ebook ini di sini


>>>Buat Duit Blog<<<

>>>Buat Duit Blog<<<

>>>Buat Duit Blog<<<




No comments:

Post a Comment