Tentang travel dan tempat-tempat menarik

Jom shopping

Thursday 16 June 2016

Baju kurung nursing friendly untuk raya 2016 dari Felinna Boutique

Siapa suka dan sedang mencari baju kurung nursing friendly untuk dipakai di pagi raya  nanti? 

Ini koleksi baju kurung moden, Kurung Raisya dari Felinna Boutique buat anda yang meminati fesyen kurung moden dengan tambahan ciri nursing friendly. Di mata saya, memang cantik design dan warna-warna koleksi kurung moden ni. Nampak simple je tetapi menarik. Pandai diorang bermain warna ye. Heheh

 Lagipun dia bukan jenis kurung moden yang seksi dan menampakkan bentuk tubuh. Kalau dulu, susahnya nak jumpa baju kurung yang nursing friendly. Memang susah masa tu nak susukan anak kalau pakai baju kurung. Maka ibu-ibu yang menyusukan anak ni terpaksa melupakan niat nak berbaju kurung di pagi raya, dan pakai sajalah mana-mana baju yang ada ciri-ciri nursing friendly. Atau terpaksa tempah berbulan-bulan awal sebelum bulan Ramadhan. Kalau tak, tailor tak terima. 

Yang bestnya jugak, Kurung Rausya ni wudhu' friendly. Ada zip di hujung lengan. Pernah tak pakai baju kurung yang susah nak ambik wudhu'? Kita terpaksa lipat bahagian lengan dengan susah payah, lepastu tak dapat betul-betul lipat sampai atas siku (sebab susah), bila ambik wudhu', habis basah. Hahaha, sayalah tu antara orang yang pernah mengalaminya.

  Wow, memang kreatif dan inovatif team Felinna Boutique, menghasilkan produk yang menyelesaikan masalah kebanyakan orang. 

Cepat grab sebelum 29 JUN 2016 ye, bukan apa, saya risau nanti pos laju dah tak terima, haaa.











Macam mana nak order?

Klik link di bawah ini










No comments:

Post a Comment